Over mijn tankkaart

Vragen over mijn tankkaart

Mijn tankkaart is onleesbaar.

Mijn tankkaart is onleesbaar.

Krijgt u de melding dat uw DATS 24-tankkaart onleesbaar is, of is uw tankkaart beschadigd of vervormd? Dan is de magneetstrip van uw kaart ontregeld. Klik hier.

Mijn tankkaart wordt niet aanvaard.

Mijn tankkaart wordt niet aanvaard.

Mogelijks is uw kaart onleesbaar. Dat kan verschillende oorzaken hebben, zoals een beschadigde leesstrip. Klik hier.

Ik ben mijn code vergeten.

Ik ben mijn code vergeten.

U hoeft zich geen zorgen te maken, we kunnen u uw code opnieuw bezorgen. Klik hier.

Ik heb mijn code nooit gekregen.

Ik heb mijn code nooit gekregen.

Als u uw code nooit ontvangen hebt, dan moet er iets misgelopen zijn. U neemt best contact op met de klantendienst van DATS 24. Dat kan via dats24@dats24.be, op +32 2 / 363 51 52 tijdens de kantooruren of via het contactformulier. Vergeet niet u kaart- en/of klantnummer te vermelden, en de aard van uw probleem.

Ik wil mijn code wijzigen.

Ik wil mijn code wijzigen.

Omwille van veiligheidsredenen is het niet mogelijk om de code van uw DATS 24-tankkaart te wijzigen

Ik ben mijn tankkaart verloren.

Ik ben mijn tankkaart verloren.

We adviseren u om uw tankkaart zo snel mogelijk te blokkeren. Klik hier.

Ik wil een extra tankkaart.

Ik wil een extra tankkaart.

Dat kan. Indien u een bijkomende kaart voor partner of gezinslid wenst, vragen we u vriendelijk de gegevens van die betreffende persoon in het aanvraagformulier in te vullen.
Klik hier om uw bijkomende kaart aan te vragen.

Ik wil mijn DATS 24-tankkaart stopzetten.

Ik wil mijn DATS 24-tankkaart stopzetten.

U kan uiteraard uw tankkaart stopzetten. U blijft ook met uw bankkaart welkom bij DATS 24. Klik hier.

Waar vind ik de Algemene Voorwaarden van DATS 24?

Waar vind ik de Algemene Voorwaarden van DATS 24?

U vindt de Algemene voorwaarden van DATS 24 hier.