“De workshop zelf beleven was een must”

Sociale mediakanalen zijn ideaal om in verbinding te treden met jullie, onze klanten. De klantendienst van Colruyt Group zal ons hierin bijstaan. Enkele medewerkers focussen zich specifiek op deze kanalen. Onder andere Alison, Shauny en Timothy beantwoorden jullie vragen en suggesties op een snelle en efficiënte manier. Zij werken al enkele jaren bij ons contactcenter en doen hun job met veel passie. Onze klanten zo goed mogelijk én met de juiste kennis verder helpen, is voor hen een uitdaging die ze elke dag opnieuw graag aangaan.

De workshop “Groener de baan op” was voor Shauny, Alison en Timothy dan ook de perfecte opportuniteit. Op deze manier kwamen zij meer te weten over alternatieve brandstoffen en duurzame mobiliteit, twee erg belangrijke thema’s voor DATS 24. Bovenal geeft de workshop een inkijk op de soort vragen van onze klanten. Zo geeft Shauny aan dat ze vooral de vragenmomentjes interessant vindt. “Ik leer veel bij van de duidelijke antwoorden die Maarten, de lesgever, biedt. Later kan ik antwoorden formuleren vanuit eigen kennis. Dat is natuurlijk een heel pak makkelijker én leuker voor de klant dan wanneer ik zomaar iets antwoord uit een boekje.” Na de workshop heerste er een enthousiaste sfeer bij de drie collega’s. Ze zijn het er unaniem over eens dat de workshop zelf beleven een must is om een goede klantenservice aan te bieden.