-
Hou deze info zeker bij de hand:
- De EAN-code van de teller(s) in je nieuwe woning
- Je precieze verhuisdatum
- Je ingevulde energie-overnamedocument(en)
-
Als je geen overnamedocument hebt, de gegevens van de persoon die je oude woning overneemt.
Dat geldt als je in je oude woning al klant was bij DATS 24.
Ik ben al klant en neem mijn energiecontract mee
- Geef ons ten vroegste 60 dagen voor en ten laatste 30 dagen na je verhuis je nieuwe adresgegevens, de EAN-code van je nieuwe woning en je exacte verhuisdatum door.
- Je energie-overnamedocument doorgeven mag meteen, maar kan ook later, via je XTRA-profiel, tot ten laatste 30 dagen na je verhuis.
- Was je al klant in je oude woning en blijf je klant in je nieuwe woning, dan bezorg je ons twee overnamedocumenten: één voor je oude en één voor je nieuwe woning.
Ik blijf klant in mijn hoofdwoning en wil nu ook klant worden in mijn tweede verblijf
- Neem een kijkje op de pagina ‘Tweede woning’
Ik ben nog geen klant en open een energiecontract
- Laat je je oude woning over en neem je je intrek in je nieuwe woning? Vul voor beide een energie-overnamedocument in.
- Sluit je bovenaan op deze pagina aan als klant en voeg het overnamedocument van je nieuwe woning toe tijdens je aansluiting als klant of ten laatste 30 dagen na je verhuis.
- Klaar! We laten het je weten zodra je energie van DATS 24 ontvangt op je nieuwe adres.
- Het overnamedocument van je vorige woning bezorg je aan je vorige leverancier.
- Je verstuurt het (de) overnamedocument(en) ten laatste 30 dagen na je verhuis.
Ik verhuis en wil mijn energiecontract in mijn oude woning stopzetten
- Je bezorgt DATS 24 het (de) energie-overnamedocument(en) van je oude woning.
- Je verstuurt het (de) document(en) ten laatste 30 dagen na je verhuis.
Nog vragen? Neem een kijkje bij de veelgestelde vragen of bel onze klantendienst op 02 363 51 52